maandag 9 december 2013

Hinde met haar jong...


Vandaag laat ik jullie iets zien
waar ik de laatste weken druk mee ben.
 
Vrijdag hoop ik op een (goede doelen) WINTERFAIR te staan.
Achter de grote kerk in ons dorp.
Met mijn zus hebben we samen een kraam,
met zelf gemaakte kadootjes /woondecoratie.
En elk jaar weer is er een gezellig sfeer rondom de vuurkorven.
Dit jaar gaat met mij mee:
 
 
 
Deze Hinde met haar jong staan al te trappelen in de stal....
 
 

Strikken en bellen worden omgehangen,
om straks naar een nieuw baasje te gaan.
Wie zullen straks de nieuwe eigenaars zijn?
 
Belanden misschien aan een muur in een (kinder)slaapkamer,
of in een oud schilderij in een hal.
Wie weet......
 

 
Ook deze exemplaren gaan met mij mee.
 
Heb nog meer spullen.....
die laat ik jullie de volgende keer zien.
Tot dan!!!
 
Groetjes Maartje
 
 

3 opmerkingen:

Huize Kip Kakel zei

Ze zijn zo leuk!
Ik hoop er vrijdag bij te zijn:)
groetjes♥

elsa zei

Hoi, wat een leuk blog heb je! Ik ga je ook volgen, hoor. Groeten en tot horens! Elsa

What's in a day zei

Wat een mooi spullen heb je Maartje, dat is echt leuk zo voor de kerstdagen, veel succes op de fair.

Lieve groet, Eefie