zaterdag 30 november 2013

Ladder met..... MEMORIES


Memories......
 
Vandaag lopen we de trap tree voor tree even langs,
om even wat herinneringen op te halen.
 
 
Op de onderste tree staan:
 
de allereerste schoentjes van onze oudste dochter
ruim 23 jaar oud
gedragen door al onze dochters.
 
 
Dit is een jurkje van mijzelf geweest....
Inmiddels al 44 jaar oud
het is van licht blauw broderie-stof
met onderaan een mooi kantje.
 
 
Een stapeltje oude Franse boeken,
eens gekocht op een hele leuke gezellige
rommelmarkt bij ons in de buurt.
 
 
Weer een treetje hoger.....
Een prachtig nostalgische kaart
gekregen van m`n dochter na een kleine
ingreep aan mijn hand
met daarop een lieve boodschap geschreven.
 
 
 
Boven de kaart een mooi glazen potje,
gekregen van mijn aanstaande schoondochter
gevuld met gedroogde roosjes.
 
 
En dan boven aan de ladder gekomen.....
een "bloemenstafje"
Ook gekregen van één van mijn dochters.
Deze was vers heel mooi, ik heb hem inlaten drogen.
en nu is hij nog steeds erg mooi.
 
Straks tegen de kerst
krijgt de ladder een kerst thema.
Die hoop ik jullie ook te laten zien.
of zijn jullie dan misschien mijn ladder: "ladderzat"?
Ik zal proberen tussentijds nog iets anders te posten.
Hopelijk tot dan!!
Groetjes Maartje
 
 





 
 
 
 

5 opmerkingen:

Huize Kip Kakel zei

Mooi.. om nu de verhalen achter/ bij je mooie spullen te lezen!
Je eerste pakje, zo schattig...
Fijne zondag♥

Thuis bij Tjits zei

Hallo Maartje, dank je voor je leuke reactie op mijn blog! Ik dacht ik kom ook even bij jou kijken en zie dat je pas begonnen bent met bloggen, wat leuk!

Ik vind je ladder superleuk, je hebt hem een mooie oude look gegeven. En je oude en gekregen spulletjes geven een heel mooi en bijzonder sfeertje.

Tot blogs, ik ben je gaan volgen!
lieve groetjes, Tjits

What's in a day zei

Ha Maartje, wat leuk dat je bij me langs kwam, ik ga duimen voor je hoor:)
Leuk dat je ook een blog gestart bent, ik ga je natuurlijk volgen!!!
Veel plezier in blogland.

Ja ladder is trouwens heel erg leuk!


Fijne week en een lieve groet, Eefie

van alles wat in huis en tuin. zei

Hoi Maartje

Dat ziet er leuk uit, vooral de verhalen die je er bij vertelt!
Ik ga je volgen hoor, ben benieuwd wat ons nog van jou te wachten staat: ik houd zelf ook van gefröbel dus....ik kijk naar je volgende idee uit!

Groetjes Trijne

Vanessa zei

Al die mooie herinneringen...prachtig op die trap. Heel knap gedaan!
Fijne avond,
Vanessa