zaterdag 21 februari 2015

Sleutelhangers....

 
In een van mijn vorige posten
vertelde ik jullie
dat ik zelfgemaakte dingen mag verkopen
in een vitrinekast in een verzorgingshuis.
En hoe leuk is dat!
Ik maakte sleutelhangers


 
'k had een hele berg met sleutelhangers




 
mijn doos met kantjes en lintjes erbij gepakt
en maakte verschillende sleutelhangers




 
Erg leuk om te maken,
en worden ook grif verkocht.
Leuk is dat, en stiekem ben ik dan
heel benieuwd wie er nu met zo`n 
 sleutelhanger in zijn tas rond loopt.
 
****
 
Ook had ik kleine glazen potjes gevuld met snoepjes
en wat op gepimpt met etiketje en lintjes.

Elk kind wil toch graag een snoepje
van opa of oma...?



En elke opa of oma,
deelt toch graag een snoepje aan een kind?

******

 
En maakte ik kleine zakjes
met een tekst......die voor zich spreekt.


 
gevuld met hartjes


 
Ja dan is het weer zaterdag,
dus "lable bag" dag....
Vandaag pak ik iets uit de vitrinekast,
een sleutelhanger gaat in de "lable bag".


 
Wie o wie, gaat hier zijn sleutels aan hangen?
Je kunt nog steeds mee doen (klik hier)
nog 1 week tot 28 feb.
Stille volgers mogen ook nog steeds meedoen.
Ik zag dat er verschillende nieuwe volgers zijn,
leuk dat jullie er zijn. Welkom!!

Voor iedereen een fijn weekend,
en tot volgende week!!

Groetjes Maartje

****

4 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een ontzettend leuke dingen heb je gemaakt! Heel schattig ook!
snap dat het goed loopt! Leuk hoor!
fijn weekend!
Liefs Danielle

Brenda zei

Wat een goed idee dat je wat kunt verkopen in een verzorgings tehuis.
Leuk voor de bewoners en voor jezelf.
Groetjes Brenda

Mirjam zei

Oh die label bag wordt steeds voller. En wat een ontzettend mooie dingen maak je toch... Ik vind alles even leuk, maar je moet er maar op komen.
De potjes met Oma's snoepjes en Opa's snoepjes vind ik ook super...
Ik wens je een heel fijne zondag,
Liefs,
Mirjam

Verie - vvestywo.blogspot.com zei

Wat maak je toch lieve, leuke artikelen, Maartje! Je bent echt heel creatief, super leuk! Fijne week..

Lieve-Groetjes,
Verie