vrijdag 14 maart 2014


PTT-Jurkje 
 
Een paar jaar geleden had ik voor
de jongste dochter
een leuk postzakkenjurkje gemaakt.
Het werd echt haar lievelingsjurk.
Ze kreeg ontzettend veel
en leuke reacties daarop.
Maar helaas ze kan hem niet meer aan.
 




 
Daarom heb ik hem nu weer
opnieuw
voor haar gemaakt.
 
 
 
Nu maar hopen dat ze hem weer
zoveel draagt.
(zo komen wij alvast in de sfeer
van Koningsdag;)
 
 
Deze maak ik ook op bestelling,
voor vragen mag je mij altijd mailen.
 
Groetjes en allemaal een fijn weekend,
 
Maartje
 
 
 
 
 
 


6 opmerkingen:

What's in a day zei

Wat een leuk model Maartje, zo jammer dat mijn dochters hiervoor te groot zijn:)
Hier krijg je zeker complimentjes over hoor.

Lieve groetjes, Eefie

kreamade zei

Super leuk!!! gr. Hennie p.s. je brengt me op een idee...

my way of living zei

Wat een leuk jurkje.
Heerlijk zo´n handige moeder.
Deed het toen mijn kinderen klein waren ook.
Nu alleen nog maar voor me zelf.

fijn weekend.
gr. Anit

Huis in de Provence zei

Wat een super leuke jurk!! Je bent echt creatief met stof en wol enzo ERG leuk!!
Lieve gr. Mirjam

Huize Kip Kakel zei

Leuk een nieuwe banner mét cone...

Het jurkje is weer super leuk..zal ze weer met veel plezier dragen!

Mirjam zei

Hoi Maartje,
Wat een prachtig jurkje heb je gemaakt. Ik heb deze stof wel eens in een stoffenzaak zien liggen, maar nooit gekocht omdat ik niet wist wat ervan te maken... Misschien toch wel leuk voor een rokje voor mezelf...
Ik wens je een heerlijk weekend,
Lieve groet,
Mirjam